Thursday, January 8, 2015

Kurtlar Sofrası

Kurtlar Sofrası daha ortaokul yıllarında çok severek okuduğum bir romandı. Evet ben bu kitap için biraz gençtim ama çok sevmiştim ve birden fazla kez okumuştum o zamanlar. Nedense yakın zamanda içimde tekrar okuma hissi uyandı ve yeni bir kopyasını satın aldım. Kitabın neredeyse %70'i filan başımın üzerinden uçup gitmiş o zamanlar. Şimdi daha bir içime sindire sindire, daha bir keyif alarak ve içine girerek okudum. Eski dil çok güzel geldi.

Aslında bu kitap içinde yazdığı konular dışında (Menderes iktidarı ve bilumum yolsuzluklar, aydın geçinenler, baskılar, sanatçılar vs.) yıllar geçse de bazı şeylerin hep aynı kaldığını düşündüm. İnsanın hırsları, korkuları ve zayıflıkları çağlara göre değişmiyor. Hiç bir şey öğrenmiyor muyuz geçmişten?

Bir de bu baskıda olması hoş görülebilecek olandan fazla yazım hatası vardı. Hiç dikkat etmezler mi, kim kontrol ettiyse gayet özensiz bir iş yapmış. Neyse bu kitabın kütüphanemde anlı şanlı bir yeri olacak.

Bir de bende Kartallar Yüksek Uçar dizisini izlemek arzusu hasıl oldu. Aynı yazarın senaryosunu yazdığı çok güzel bir diziydi o. Acaba yıllara nasıl dayanmış görmek isterim. 

No comments:

Post a Comment