Monday, April 10, 2017

Kartallar Yüksek Uçar

Photo credit: www.trtarsiv.com

Kartallar Yüksek Uçar  zaman zaman denk geldikçe parça parça izlediğim ama tümünü kesintisiz izlemeyi bir türlü denk getiremediğim bir dizi. Sadri Alışık benim en sevdiğim aktörlerden biridir. Konuşma sesi, şarkı söyleyen sesi (ki asla şarkıcı değil) ne bileyim süper yakışıklı olmasa da bana kesinlikle hitab eden fiziği ve melodramın hakkını fazlasıyla vermesi her zaman hoşuma gider. Atilla İlhan'ı da çok severim. Kurtlar Sofrası hayatımda yer eden önemli romanlar arasındadır ve bir daha okuyunca terkar, hatta belki de daha çok sevdim.

Neyse, dizi gayet güzel ve eli yüzü düzgün bir yapım. Ancak o zamanlar ve bu zamanlar arasında dağlar kadar fark var. 12 bölümde bitiverdi mesela. Bazı sahneler çok uzun sürerken (uçak iniş sahneleri mesela, galiba bunu toplum geneline nasıl olduğu göstermek için uzun tutmuşlardı) bazı dramatik olaylar hop diye geçiverdi (Hasan'ın vuruluşu). Bayıldım diziye ve TRT Arşiv sitesi www.trtarsiv.com/ gayet güzel olmuş. Başka diziler de var ama benim gönlümdeki aslan buydu. 

No comments:

Post a Comment