Thursday, November 21, 2013

Aliens 2

Dün gece bir Hint filmi izlesem mi diye düşünürken, karnım çok acıktığı için Life ile beraber önce bir yemek yiyeyim dedim. Sonra aklıma Inuyasha geldi ne zamandır izlemiyordum ve heyecanlı bir yerde kalmıştı. Sonra Life beni  mıknatıs gibi kendine çekti. Bir ara bölüm bitiminde (Life'ta bölümler epey uzun) baktım saat 21:30 ve hala canım birşeyler yemek istiyor. Son iki gündür günde 500 kalori civarı aldığım için olsa gerek bir bezginlik, bir uyuşukluk. Haydi Elif dedim, kaldır kendini. Sonrasında tepsiye bir Lays Fırında Baharatlı ve meyve suyu (evde Annem'e geçmiş olsuna gelen ziyaretçilerin getirdiği bir meyve suyu bolluğu yaşanıyor ve maalesef hiç biri benim sevdiğim Dimes şeker katkısız kırmızı meyveler değil) Tamek kan portakalı etc. ve fotoda gözükmese de vazgeçilmezim Tadım tuzsuz ayçekirdeği +  



yine kardeşimden ödünç aldığım Aliens'ı koydum ve güzel güzel izledim. Bu film ben sadece bir kez izlemiş ve fazla etkisinde kalmamıştım. Bu sefer James Cameron'un ustalığını bir kez daha takdir ettim. Action gayet güzel ve en önemlisi kadınlar daha iyi bu konuda erkeklerden. Newt'i oynayan küçük kızın pek iyi bir aktör olmaması (ki aslında çok sorun değildi zira pek şekerdi ve fazla bir şey yapması gerekmiyordu) dışında beni rahatsız eden bir durum yoktu. Tabii ki yorgun beden bir ara yine uykuya daldı (yahu nedir benim bu Alien ve slasher filmlerinde fosur fosur uyumam anlamıyorum. Bir insan Alien, Aliens, Halloween ve Saw II ve Saw III'ü izlerken uyuya kalır mı? Kalır işte, ben Hsai Hou Hsien, Nuri Bilge Ceylan filmlerinde pür dikkat, nasıl bir bünye bu çözemedim) Neyse Ripley şahane bir film karakteri, hem akıllık, hem becerikli hem de iyi kalpli. Ancak Alien Ana'yı tufaya getirmesi kısmında irkildim biraz kendisinden. Yahu zaten bütün gezegeni patlatacaksın, ne demeye söz verip sözünden dönüyorsun. Bak işte bu kötülüğü yaptın ama üçüncü filmde bir sürü insan katloldu. O yumurtaları ateşe vermeseydi bütün gezegen patlayacak Alien ırkı yok olacaktı.

Neyse sonuçta gayet güzel bir akşam oldu. Ayrıca çok uğraşığ bir türlü geçemediğim Candy Crush Quest I geçtim!!!!

No comments:

Post a Comment