Sunday, November 12, 2017

Masum

Photo credit: playtusu.com

Masum bir internet dizisi. Belli bir internet izleme platformu sahibi tarafından çekilen, orjinal senaryosu olan bir dizi (genel TV kanallarında yayınlananların çoğundan farklı). Ben pek ümitli değildim açıkçası ve uzak durdum bu diziden uzun süre. Ama geçen gün "verdiğim para boşa gitmesin diye bakınırken" www.bikotbitisort.com  ya ben niye bunu izlemiyorum ki diye düşünerek başladım ve çok hoşuma gitti. Öncelikle bütün oyuncular döktürmüştü, bu yüzden acayip keyif aldım izlerken, hele Nur Sürer (o değişik sesini çok severim, özlemişim izlemeyi kendisini) ve Haluk Bilginer çok çok iyiydi. Orjinal senaryo olması, çekimler, müzikler her şey harikaydı. En çok hoşuma giden şeylerden biri Tülin Özen'i sevmeye başlamam oldu. O kadar güzel rol yapıyordu ki kadına kanım ısındı resmen. Aynı şekilde Ali Atay, daha önce hiç izlememiştim ama fotoğraflarda bana itici geliyordu. Çok iyi oynamış, Haluk Bilginer ve Okan Yalabık'ın karşısında döktürmüş onlarla beraber. Zaten hem Haluk Bey, hem Okan Bey bencil olmayan iki oyuncu, onlar sahneye hükmederken mütevazi davranıp karşısındaki oyuncuya yer açarlar. Ali Atay bu pasları her defasında gol etti.

Eveeeeet tabii kusurlar vardı. Bana en birinci gelen ilham kaynaklarının bu kadar belli olması (jenerik TruBlood, bölüm bitişleri Forbrydelssen). İkincisi öykünün bir kısmının eğreti durması, yani büyük açıklama ortaya çıktığında o kadar da büyük gelmedi açıkçası. Asıl hikaye çok daha fazla ilgimi çekti.

(Burada bir not, gerçeği sadece dizi bana belli etmek istediği zaman anladım, bu çok hoşuma gitti.)



No comments:

Post a Comment