Tuesday, November 14, 2017

7 YUZ


7 YÜZ Blutv'nin dizi projesi ve yedi bağımsız bölümden oluşuyor. Doğal olarak bazılarını çok beğendim, bazılarını hiç beğenmedim. Sıra ile başlıyorum.



Photo Credit: www.filmlerinsesi.net

Büyük Günahlar bence projeye çok güzel bir giriş olmuş. Özellikle Cem Davran mükemmel oynamış. Dizi gizemi güzel korunmuş, anlatım sürükleyici, sanat yönetmenliği harika. Hemen içerisine çekti ve diğerlerini izlemeye heveslendim.

Photo credit: www.filmlerinsesi.net

Prosedür önceki bölümün heyecanını biraz söndürdü. Öncelikle iki başrol oyuncusuna hiç düşkünlüğüm yok, sonrasında konu daha önce işlendi, bilindik. Ancak öte yandan ayrılan ve dost kalan çiftin erkek kısmının iktidar mücadelesini izlemek hoşuma gitti. Ama bu bölüm sevmediklerim arasında. 


Photo credit: www.filmlerinsesi.net

Hayatın Müziği Çok güzel değildi ama ben romantik komedi sevdiğim için epey eğlendim. Prosedür'den çok daha iyiydi. Ayrıca Ajda'nın I'll Survive yorumunu her zaman sevmişimdir. Çok güzel kullanmışlar.


Photo credit: www.filmlerinsesi.net


Eşitlik  En çok beğendiğim öykü diyebilirim bu bölüm için. Çok severek izledim. Allah herkese bu bölümdeki adam gibi bir eş nasip etsin. 
Photo credit: www.filmlerinsesi.net

Refakatçiler İlginç bir bölümdü bu. Güzel oyunculuklar ve dokunaklı bir tema. Ben sevdim ama herkes için olmayabilir. Genco Erkal ve Tilbe Saran birer harika. 

Photo credit: www.filmlerinsesi.net

Karşılaşmalar en az beğendiğim bölüm bu oldu. Çekimlerde gerilim oluşturmak için yavaş çekim, gerilimli müzik vs. kullanılmış ama hikaye iyi değildi ve bu yüzden olsa gerek hiç numara işe yaramamış. 


Photo credit:www.filmlerinsesi.net

Biyolojik Saat bana göre en hoş romantik komediydi. Fatmagül'ün Suçu Ne dizisinde kötü adamı oynayan oyuncu çok iyiymiş bunu izlerken anladım. Orada ciddi ciddi nefret etmiştim, burada çok sevdim. Konu güzeldi, ortam iyiydi. Seriye güzel bir final oldu. 






No comments:

Post a Comment