Tuesday, February 18, 2014

Zeynep'in Sekiz Günü






Zeynep'in Sekiz Günü İlgiyle izlediğim kötü bir film oldu. İşyerinden bir arkadaşım dvd'yi ödünç verdi, yoksa benim seçeceğim tarzda bir film değil. Fadik Sevin Atasoy şaşırttı beni. Performansını çok beğendim. Kendisini bir Antalya Film Festivali açılışında sunucu olarak izlemiştim ve gıcık olmuştum. Ondan beri hiç bir işini merak etmedim. Ama gayet güzel döktürmüş. Yazık olmuş o performansa diyebilirim zira film - genelde Türk dramlarında olduğu üzere - akmıyor. Hadi tek bu olsa yine bir derece, ancak gereksiz açıklamalar, çoğu yerde tuhaf mizansenler, kostüm tasarımının başarısızlığı filan derken güzelim konu batmış gitmiş. Ama karakterin başına gelenler beni ilgilendirdi. Ah caption almayı bilseydim şimdi burada koyardım. Kadın ne zaman sapıtıp çevresindekileri doğrayacak diye merak içindeydim filmin ilk 15 dakikasından sonra.

Neyse zaten her film sevmek zorunda değilim (ama sevsem iyi olurdu). 

No comments:

Post a Comment