Monday, July 24, 2017

Sonsuz Aşk

Photo credit: www.imdb.com

Sonsuz Aşk Nedendir bilinmez Murat Yıldırım'ı ve Fahriye Evcen'i seviyorum ben. Hayır Murat Yıldırım iyi bir aktör değil, yakışıklı değil, savunduğu ideolojiler hiç bana göre değil ama her nedense ekranda izlerken beni hiç rahatsız etmiyor. Hayır bayılmıyorum ama sinirde olmuyorum. Fahriye Evcen bence iyi bir aktris. Hele melodramda çok başarılı. Bu da eh tam bana göre yazılmış gibi görünen saçma ötesi, Özcan Deniz'in Kore filmlerinden yaptığı adaptasyonlar ve esinlenmeler ayarında bir film. Allah'tan Özcan Deniz yok. Neyse oğlumuz başarıları uluslararası tescilli bir beyin cerrahı, kızımız gündelikçi. Neyse bunlar Pretty Woman filminden ilham alıyorlar biraz ve sonunda aşık oluyorlar ama kızda iyileşmesi mümkün olmayan bir beyin tümörü var. Öldü ölecek iki ayı falan kalmış. Bu saçma sapan filme ben bir ağla bir ağla. Bu arada Muhteşem Yüzyılın Nigar Kalfa'sı yan rollerden birindeydi.

Hiç tavsiye etmiyorum ama ben sevdim. 

No comments:

Post a Comment