Thursday, February 9, 2017

Kuşlar Yasına Gider

Kuşlar Yasına Gider Kitap okumayı sevdiğimiz için şanslı olan bizler bazan hikayenin kendisine ısınamasak bile anlatılışının güzelliğinden etkilenip, sırf edebiyat yeteneği hatırına severiz bazı romanları. 

Bu onlardan biri değil. Bu kitap benim için o mükemmel güzellikteki okuma deneyimlerinden birini bana bahşeden bir armağan oldu. Kitabı okurken ilk paragrafa bahsettiğim hislere kapıldım, yazılış o kadar güzeldi ki öykü pek bana göre olmasa bile haz içerisinde okuyordum. Derken ben daha ne olduğunu anlamadan kitap beni sardı sarmaladı ve sonrasında bütünüyle içine çekiverdi. Bu maalesef çok karşılaştığım bir okuma tecrübesi olmuyor. Kitap bittikten sonra yazarın ellerine sarılmak defalarca teşekkür etmek istedim. 

Şaheser tabiri rahatlıkla kullanılabilir. Yazarın okuduğum ilk romanı ve şimdi bütün yazdıklarını okumak istiyorum.

No comments:

Post a Comment