Sunday, February 17, 2019

Organize İşler: Sazan Sarmalı

Photo credit: www.imdb.com

Organize İşler: Sazan Sarmalı pek sevilen ilk filmin devamı. Bu filmin sinemalarda gösterimi biraz olaylı olmuştu zira sinemalar ile yapımcılar arasında sinemacıların bilet fiyatlarına mısır/cola vs. kampanya yaparak bilet fiyatlarını şişirmeleri ve biletin yiyecek kısmından yapımcının karı olmadığı için bu yeni fiyatlandırma ile emeklerinin bedelini alamamaları yüzünden film gösterime geç girdi, girdikten bir hafta sonra da Netflix'e geldi. Filmi sinemada izleyenler (ve yüklü bilet parası verenler) isyan etti biraz bu duruma. Ben ilk filmi bile çok sevmemiş  (Cem Yılmaz'ın performansı hariç) ve Yılmaz Erdoğan'ın sanatına en çok sevildiği zamanlarda bile pek sıcak bakmamış bir izleyici olarak zaten sinemada izlemeyi hiç düşünmüyordum, Netflix'e gelince bile acaba izlesem mi diye bir düşündüm ama twitter o kadar muhabbeti dönüyordu ki (ve çoğu kişi beğenmemişti) bir bakayım dedim. Kıvanç Tatlıtuğ ve Ezgi Mola dışında beğenilecek bir şey bulamadım. 

No comments:

Post a Comment