Sunday, November 18, 2018

Kader

Photo credit: www.imdb.com

Kader filmini daha önce izlemiş ve beğenmiştim ancak Masumiyet'i izleyince tekrar izlemek istedim ve birini bitirip diğerine başladım. Bu film görsel olarak Masumiyet'ten daha güzel ancak yönetmenin kurgu tercihleri - bir tık daha iyi olmasına rağmen- yine benim sevdiğim gibi değildi. Oyunculuk olarak Ufuk Bayraktar çok çok çok iyiydi. Masumiyet'te Haluk Bilginer'in canlandırdığı Bekir karakterinin gençliğini oynuyor ve çok iyi (tabii Haluk Abiyle daha aşık atamaz ama yetenek var ve bariz). Vildan Atasever ise kendisini çok sevdiğim ve çok çok güzel bulduğum ama maalesef çok iyi rol yapamayan bir oyuncu. Sesi çok fazla tiz ve kontrol edemiyor bazen. Ama elinden gelenin en iyisini ortaya koymuş ve güzel oturmuş rolüne. Ama maalesef Ufuk Bayraktar'ın yanında zayıf kalıyor. Neyse filmi yine beğendim. Daha fazla Zeki Demirkubuz filmi izlemeliyim galiba. 

No comments:

Post a Comment